Poczta Polska nawiązała partnerstwo z firmą Temu: szybsze dostawy w całym kraju

Poczta Polska poinformowała o strategicznym partnerstwie z globalną platformą e-commerce Temu, które ma na celu integrację logistyczną i poprawę jakości usług dostawczych na terenie całej Polski.
Cel partnerstwa
Dzięki współpracy operator pocztowy zamierza zwiększyć niezawodność i szybkość dostaw, co ma przełożyć się na większą satysfakcję klientów korzystających z obu firm. Poczta Polska zapewni szybkie sortowanie, przetwarzanie oraz dostarczanie przesyłek do ponad 22 tysięcy punktów odbioru.
Komentarze przedstawicieli firm
„Współpraca z tak dużym, globalnym graczem, jak Temu, dodatkowo umacnia naszą pozycję na rynku. Polacy bardzo chętnie korzystają z platform zakupowych, dlatego zadaniem Poczty Polskiej jest usprawnienie procesu logistycznego, skracanie czasu dostaw oraz oferowanie konkurencyjnych cen” – powiedział Piotr Szajczyk, wiceprezes Poczty Polskiej.
Z kolei rzecznik Temu zaznaczył, że współpraca umożliwi firmie zwiększenie możliwości realizacji zamówień w Polsce oraz przyspieszy proces dostaw.
O firmach
Poczta Polska, będąca spółką Skarbu Państwa, jest największym krajowym operatorem pocztowym. Dysponuje siecią liczącą 7,6 tysiąca placówek, filii i agencji pocztowych w całym kraju, a jej usługi docierają do ponad 90 proc. mieszkańców Polski.
Temu to międzynarodowa platforma zakupowa działająca na ponad 90 rynkach, łącząca konsumentów z producentami, znanymi markami oraz partnerami biznesowymi.